mommandboy 3ay 19günlük oğlum. birkaç gündür diş çıkarma belirtilerini yoğun şekilde yaşıyoruz. sizler hangi belirtileri, ne kadarlıkken yaşadınız?
glz2 mommandboy benim kızım da 3 ay 23 günlük bugün hafif pişiği vardı ve gece ne yaptıysam uyumadı uyudukça geri ağlayarak uyandı elleri sürekli ağzında salyası da var dişten mi bilmiyorum ama eşim sanki ben diş çıkartıyor gibi dedi 2 aydır babamlarda kalıyordum 3 gündür evime döndüm yerini de yadırgayan bir bebek belki ondan da olabilir daha dayanamayınca biraz calpol verdim uyudu bakalım ilerleyen zamanlarda görecez artık 😄
neslihanada Bizde öle yaşadık o aylarda 8 aylık olduk çıkardı ikitane ateş ishal pişik ağız kenarı döküntü oldu sonra çıktı