Arkadaşlar benim çocuğum 36+6 sında doğdu doğum kilosu 3.360tı ama 3200 e düştü sarılık geçirdi ememedi vs konumuz şu bizim 1 ayımız doldu bebeğe sadece anne sütü verdik 4.800 olmuş ama annem sürekli sütümün yetmediği derdinde çocuğa kendi çocuğu gibi bakıyor benim sağmamı kendisi biberonla beslemek istiyor ben emzirdiğim zaman bu çocuk aç sağ biberonla verelim çok doymuyor diyor bu arada biz 3 kardeşiz annem hiç emzirmemiş mama vermiş bize delirmek üzereyim normalde de anlaşamayız agresif yanlış anlamaya müsait biri benimde ilk bebeğim altını alıyorum biraz ağlasa sanki bilerek ağlatmışım gibi elimden alıyor sürekli kucağında kokuna alışacak diyorum birde sürekli sigara içiyor ağzı üstü sigara kokuyo niye alışsın diyor ne yapmalıyım destek