Arkadaşlar 13 aylık kızım yani ben çok tecrübesiz kaldım yanımda kimse de yok tek başıma büyütüyorum :( neyse son 1 2 haftadır geceleri 2 3 sıraları uyanıyır bazen ağlayarak bazen normal yatağından alıp yanıma yatırıyorum bazen uyuyor bazen direniyor belli olmuyo neyse uyku böyle yeme içme konusunda da emmek istemiyor sabah kalkınca 2-3 dk emip bırakıyor bidaha sunuyorum gece yatarken felan istemiyo yemekleri de hep kendi yemek istiyor benim yedirmeme izin vermiyor ben ağzına versem bile kendi eliyle çıkartıp kendi ağzına geri atıyor 😂 bazı şeyleri veriyorum yiyo ama bazılarını mecbur ben yediriyorum daha tam beceremiyor yemeyi onun dışında yani sanki iştahıda yok gibi eskiden çok daha fazla yerdi ek olarak aptamil mama veriyordum onu da içmiyor 150 ml yapıyorum 30 belki 60 içip bırakıyor 150 180 içiyordu normalde günde 3 defa bu arada neyse yani normal mi
Bunlar nabıcağımı sapıttım bilmiyorum tıkılı kaldım 1 yaşta ben😂 bide her şeye ağlıyor ya odadan çıkıyom ağlıyo yere koyuyom ağlıyo ona buna şuna 😕