Arkadaşlar bebeğim 4 aylık bugün kontrolü vardı bas çevresini filan ölçtü doktor sonra kafası öne doğru biraz sivri uzun dedi başka bi doktora yönlendirdi ama çok korkuyorum başına böyle bişwy gelen varmı neyden olur niye olur nasıl bi sorun olur hiçbirsey söylemdi bi açıklama yapmadı olabilir dedi sadece