deryaren Kızlar bebeğim 37 gunluk 4 tane mama değiştirdim bebeğime gaz ve kabızlık yaptı hepsi şimdi hipp aldım kullanan varmı ?
dilekegegurel deryaren bebeğim 4 aylık, yaklaşık 1 aydır Hipp organik combiotic kullanıyoruz. Çok memnunuz hiç bir şekilde gaz, kabızlık olmadı. Bebeğimde severek içiyor.
onay02 deryaren Benim yeğenime de hipp gaz yaptı her bebek farklı oluyor denemekte fayda var. Ben sma kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım hiç
ilay-mom Bizde bir sorum yok hastaneden önerdiler anne sütüne en yakın diye bebeğim cok severek içiyor