davudumm Merhaba, bebeyim 2 buçuk aylık doğduğunda küvezde kaldı. Pnömani ve enfeksiyondan, geçdi çok şükür, fakat akşam üzeri 9-11 gibi çok ağlıyor. Fazla gazlıda bir bebek. Böyle sorun yaşayanlar varmı? Çok üzülüyorum ağladıkca
seyma51 Benimkide çok gazlı bir bebek. 2-3 kere lavman yaptırmak zorunda kaldım. Akşam olmadan (günde 2 basen 3 kez) gaz damlası veriyorum bol bol gaz masajları yapıyorum