A0y0a0z kesinlikle ben🤦🏻♀️ 4 ay emdi. Bazen oh böyle daha kolay desem de (kendimi kandırmaya çalışıyorum), içimde çok büyük bir ukte. Haftalarca uğraştım ama meme reddi galip geldi. Hatta bazen meme bırakma/bıraktirma postlarına giriyorum biraz okuyup çıkıyorum (neden bilmiyorum). Hayatımda yaşadığım en güzel duygulardan biriydi. Tarifi yok anlatamıyorum çok üzgünüm hâlâ 🥺