Doğumu çok şükür yaptım derken tansiyon yüksekliği ve baş ağrısı başladı. Zaten evhamlı panik ataklı bir insanım inanın bunlar çok fazla gelmeye başladı bana. Doğuma da acil alındım tansiyon yüksekliği sebebiyle. 5 gün oldu doğum yapalı 2 gündür tansiyon 19 18 16 15 civarı. Bugün doktora gittim ilaç yazdı kullandım bugün henüz daha tam olarak düşmedi. Yükseldikçe başımda yanma oluyor bugün birazda baş ağrısı eklendi sersem gibiyim. İştahım sıfır. Ağrıyı tansiyon mu yapıyor anestezi mi bilmiyorum. Benim gibi sorun yaşayan oldu mu ne zaman geçecek bu 🤯