@ireeemmm0 ben de ilk baştan beri onunla emziriyordum 2 ayına kadar silikon uçla emdi tam bir eziyetti🤦🏻♀️ nereye gidersen götür, tak çıkar yıka ayrı sıkıntı.. 1 ay oldu bırakalı şöyle bıraktım; geceleri emmeye uyandığında çok aç oluyorlar bide farkında olmuyorlar geceleri silikonsuz vermeyi deneyin öyle hemen olmuyor birkaç haftada ara ara deneyerek bıraktım ben. Ama mutlaka deneyin ağlıyor diye vazgeçmeyin. Ağlıyorsa o gün silikonla verim ertesi gün tekrar deneyin üst üste olunca tutuyorlar böylelikle ☺️