neanladinyurdagull Sevgi438 bence 3 numara çünkü bebeğime bi tık hep büyük almak zorundayım lastik izi oluyor bacakları etli
Layddiana Bende bilmiyorum 😂 bizim oğlan 4 buçuk kilo olmuştur hala 1 numara kullanıyorum 2 numara sipariş ettim