Doğduğundan beri reflü yatağında yatırıyorum beşiğinin içine koydum. 4 aylık oldu , beşik de biraz dar ahşap besiklerden. Park beşige geçiş yapsam mı artık ve reflü yatağını kullanmaya devam mı ediyim aklım karıştı tecrübelerinize ihtiyacım var siz nasıl yatiriyosunuz 4 aylık bebişlerinizi