lapsekiliTayfur Kızlar korunma yöntemi olarak iğne tercih ettim aylıklar emzirmeyen 3 aylıklar emziren anneler için yapılıyor. Aranızda yaptıran varmı? Yaptırdıktan sonra sizde ne gibi tepkimeler verdi?
lapsekiliTayfur bisenakillisinzaten bekle bekle bende bekliyorum yaptırdım ben iğneyi bir hafta oldu dün çok çok çok az yani hafif bir lekelenme gördüm sonrası yoktu .