seda1220 Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var emziriyorum onu fakat soğuk almışım hapşuruk,boğaz ağrısı burun akıntısı var ilaç kullanmam sakıncalı mi hangi ilaçları kullanabilirim
miniksercedefne seda1220 emzirirken bazı ilaçlar kullanılır ama doktora gitmelisiniz. Ben ilaç kullanmadan doğal yöntemlerle atlatiyorum. Tarhana çorbası tavuk çorbası. Ballı zencefilli ıhlamur gibi şeyler tüketiyorum