byzerl 4. Gün gönderdim herkesi bebeğe alışma sürecim ve onunda bana alışma süreci olması gerekiyordu düştüm kalktım yeri geldi tökezledim ama başarıya ulaştım 15 gün bence uzun bir süre yanınızdaki alışıyorsunuz çünkü gidince boşluğa düşmüş gibi olur 🤷🏼♀️ kızım ağladı ben ağladım kızım güldü ben güldüm böyle böyle zaman geçiyor