tazecikanne45 3 ay 2 günlüğüz. Bu 4. Ay atağı korkutuyor beni. Neler yaşadınız neler oluyor. Hiç artısı yok mu. Ne kadar sürüyor. Hiç yaşamayan yok mu. Biraz anlatsanıza
dertlikaval tazecikanne45 14 aylık olmamız 10 gün kaldı inan bilseydim gelmezdim o ilk 6 ay dönüp baktığında boşuna isyan ettiğim günler diyeceğin olacak 😅
gunesim61 tazecikanne45 Hiç öyle düşünmeyin 18. Ay daha zor😂 şaka bir yana büyüyor daha anlamlı bakıyor bu bile yeter onca sıkıntısına❤️ sabır diliyorum
Myrtle tazecikanne45 o agladi ben agladim lohusaliga geri dondum sanki 😅. Asla uyumadi meme emmedi. Mutlu edemedim hic bir turlu. 5. Ayda simdi sakin her sey yolunda cok sukur.
tazecikanne45 kirikkalp 4 yasında da bi kızım var. Hiç hatırlamıyorum. 4. Ayda değil de 8-9 aylıkken çok zorlanmıştım
Lolik tazecikanne45 4.ay ve 9.ay ataklarını hatırlamak istemiyorum . Kolaylıklar dilerim not:2 yaş annesi
tazecikanne45 Lolik evet bende 9. Ayda çok zorlanmıştım onu hatırlıyorum. Sürekli paçamdaydı sürekli kucakta. Mız mız. Uyumayan. Ama bu 4. Ay çok abartılıyor gibi geldi
elfnurs tazecikanne45 iki kızımda da en kötüsü 4.aydı sürekli kucak isteme memnuniyet yok huysuz heray ayrı ayrı atak dönemi oluyor 🥴 eskiden ne atak varmış ne bişey 😂
Duyulurum tazecikanne45 dördüncü ayda bir sıkıntı yaşamadık biz. Meme reddi de olmadı, uyku bozukluğu da olmadı
GezginPaNDa tazecikanne45 benim oğlum doğduğu günden 7.aya kadar gece gündüz ağladığı için 4.ay arafi yaşamadık diğer bütün aylar gibi berbattı