Sevgi438 oğlum 2 yaşında, normal bezin cırtını açıp çıkarıyor 🤣🤣 kilot bezi çıkaramıyor, kayma derdi yok. O yüzden yazın külot bez kullandık sadece onla takılıyordu evde, ama şimdi havalar soğudu tekrar normal beze döndüm. Eşofman falan olduğu için çıkartamıyor prensinanasi