Betelgeuse_ xxanne34 şimdi gelirler bu bir korunma yöntemi değil diye. Evet korunma yöntemi, doğal korunma yöntemi diye geçiyor Ve koruyuculuğu çok düşük. Eğer çocuk düşünmüyorsanız koruyuculuğu yüksek başka bir yöntem daha deneyin
efnanveannesi35 xxanne34 illaki vardır ben evlendim 2 ay geri çekilme oldu sonra çoçuk istiyorum dedim 3.ayda hamile kaldım zaten
gencmom_ xxanne34 kalmayan var mı diye sor bence Korunma yöntemi değildir %75 hamile kalma şansı vardır
xxanne34 Betelgeuse_ Zaten yüzde yüz istemiyor olsam başka yollar denerim ama bı merak ettim işte kalan var mı diyeee teşekkür ederim,❤️
biroglanannesii1 Betelgeuse_ Kendinizde diyorsunuz koruyuculuğu çok düşük diye. Koruyuculuğu olmayan bir yöntem nasıl korunma yöntemi olabilir ki.
gencmom_ Betelgeuse_ %75 hamile kalma şansı varken siz buna korunma yöntemi dersiniz? Geri çekilme korunma yöntemi değil hiç bir doktor korunma yöntemi olarak bunu söylemez eğer korunma yöntemi olsa zaten doktorlar geri çekilmeyi söyler
Betelgeuse_ aylizinannesiiii üzgünüm sizin hosunuza gitmese de korunma yöntemi. Uluslararası kaynaklardan da bakabilirsiniz
Betelgeuse_ gencmom_ ben demiyorum, kaynaklar diyor. Araştırabilirsiniz uluslararası kaynakları. Dünya Türk doktorlardan ibaret değil
Betelgeuse_ gencmom_ Buyrun kaynak burda, başka kaynaklara da bakabilirsiniz. Veya inanmamayi seçebilirsiniz o size kalmış:d Ben de bu yöntemi kullanmıyorum çünkü koruma oranı düşük. Ama bu bir korunma olarak kabul edildiği gerçeğini değiştirmiyor. https://www.webmd.com/sex/birth-control/natural-birth-control
cansuyagmur gencmom_ ben varım 4 yıldır bu yöntemle korunuyoruz. Daha bir kaza durumu olmadı. 4 yıl iyi bir süre bence 😂😂
dolunaymomsss gencmom_ beeen 😂 büyük konuşmayayım ama 🤭 10 senedir sistem aynı orta da çocuk istedik kızımız var simdi 3 yaşında korunma yöntemi hâlâ aynı
gencmom_ cansuyagmur kız sus nazar değmesin hahahahahaahah 😂 Ben geri çekilmeyle hamile kalanları biliyorum
anneann xxanne34 14 ay geri çekilme ile korundum benim için bir kornma yönetimi değil ama eşim prezervatif kullanmak istemiyordu daha sonra istegimizle korunmasız ilişkiden 4 ay sonra hamile kaldım
iremnazshn xxanne34 eşimle 4 senedir geri çekilme ile korunuyoruz sadece 3 sene önce bir kaza oldu hamile kaldım şu an 26 aylık oğlum var 🤣 ama hala böyle kullanıyoruz
Birdunyabircennetannesi xxanne34 Geri çekilme korunma yöntemi değildir Hamile kalabilme olasılığınız yüksek yani
Birdunyabircennetannesi Betelgeuse_ Kendinizde diyorsunuz Koruyuculuğu düşük diye Yani bir korunma yöntemi değil demektir