Bebeğim 7 ay 5 günlük ek gıdaya başladığımız zaman diş çıkarıyordu çıkardı ama şimdi yine gelecekmiş çok iştahsız hiçbir şey yemiyor sadece yoğurt yiyor bende ne heves kaldı ne bir şey tadım bile yaptıramıyorum sadece beni emiyor zorla mama veriyorum çok iştahlı bir bebekti çok yıpranıyorum yemiyo diye ne zaman düzelecek bu durum🥹