mommyim canım benim de arka tarafa bazen lens kaçar. Ovaladıkça göz kırptıkça öne geliyor geri. Yani arkaya bişi kaçtıysa gözünü kırptıkça ovaladıkça çıkar ama rahatsız edici bişey tabi bilemedim bebek sonuçta ne yaşadığını da bilemez. Çok irrite haldeyse doktora götürün onların illaki bizden farklı bildiği bir yöntemi vardır