sekerbebek30 2 saatte bir emziriyodum gece alarm kurup. Gündüzde uyanıkken her zaman istiyodu ne zaman isterse veriyordum. 1 buçuk aydan sonra gece 4 saate kadar uyumasına izin veriyodum kendisi zaten acıkınca uyaniyodu. Kilo alımında bir sıkıntı yaşamadı birde sağlık ocağında hemşire göğsünü boşaltmadan diğer memeye geçme diyodu yani emdi bıraktı diyelim bir saat sonra emmek istiyo yine , yine aynı memeyi veriyorum meme boşalınca zaten huysuzlaniyo diğerine geçiyorum böylelikle asıl kilo aldıran son sütü de almış oluyo . Çünkü benim bebeğim tek seferde bir memeyi bosaltamiyor