Gulsm2516 doktor damaklik yaparız demedi ama bahsini açtı dikkatli beslemeye çalışıyorum üst dudak yavaş oynuyor alt çene iyi bizim desteğimiz ile çekebiliyor biberon alıyor şuan arada burnu ve ağzı ile aynı anda kusuyor 1 aylıkken fark edildi damağı doktor değil yengem fark etti normalde ilk muayenede doktorun fark etmesi lazımdı ama küçüktür ondan fark edilmemis olabilir dediler. Yani bir yandan anne olarak benim suçum yok ve damak yarığının ne olduğunuda bilmiyordum kardeşimde de varmış