Minigim38 bence mevsimsel. Geçen cumartesi arkadaşımla oturduk, 10 gün gecikmiş adeti, inşallah hamile değilimdir diyordu, 2 kere test yapmış çıkmamış. Ben de dün kendi takvimimi kontrol ettim, şu an 3-4 günlük gecikme söz konusu ve dediğiniz gibi olacağıma dair bir ağrı falan da hissetmiyorum. Dün akşam eşime şakayla karışık adetim gecikti galiba bebek geliyor dedim, öyle bir şey imkansız dedi😁 bu kadar çok kadında yaşandığına göre yüksek ihtimalle mevsimsel