betus52 Kızım sanki dis cıkarıcak salyası akıyor biberorun kenarını kemiriyor sanki😀diş kasıyıcı ve dis kasıyıcı jel vardı kullansam mı sizce
Ladimaki betus52 Hiç birşey kullanmıyorum sürekli elleri ağzında. Kucağımıza alsak direk ya elimize ya boynumuza yüzümüze ağızı yetişen herşeye saldırıyor. Öyle atlatıyoruz 😅 Ben diş kaşıyıcı jel diğer çocuğum da kullandım hiç fayda vermedi.