Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katılmıs 3 günlük bir anneyim. Bebişim 3.450 gr dogmustu bugün 3 kiloya düşmüş. Sütüm gelcek diye deli gibi emen mememi tutan bir bebek olmasına rağmen doymuyordu pes etmeyip hep emzirdim ama sütüm sıfır hiç yokmus. Bir tarafdan sadece 1 damla ucunda kaldı 15 sk sağıp bakmamıza rağmen. E bebek sarılık oldu tabi. Mama takviyesi kız karsesimin sağdıgı sütlersen takviye derken bugün 4. Günümüz ama bebiş malesef toparlamadı. Ben ne yapacagım? Ağlıyor sürekli mememi tutsada boşaymış. Takviyelerde yetmiyormus. Artık sadece mama ile besleyecegim sütüm yok diye galiba nasıl olcak bilemiyorum:( sütüm gelmez mi hiç bir daha.