atilgann Ayın sonlarında kulak enfeksiyonu olmuştu o zöan gece ağlamalar başladı. Hala hemen hemen her gece ağlıyor ve zor sakinleşiyor.kucağımıza alıp kitap vs okuyoruz yarım saat sonra yatağına tekrar yatırabiliyoruz.Geçecek diyorum ama geçmiyor bir türlü. Yaşayan var mu? Çözümü var mı?