sumeyyeuzuun_ Oğlum 1 yaşında hala yataktan ayıramıyoruz aslında kendi beşiği bizim odamızda fakat beşiğinde yatmıyor adam akıllı🥲 millet oda ayırmaktan bahsediyor, biz daha yataktan ayıramadık😕
Aselinannesi0655 sumeyyeuzuun_ 9 aylıktan beri kendi odasında kendi uyuyor. ama bence ayırmak şart değil anne baba ve bebek mutluysa iki yaşına kadar kalsın
Asyaveannesi04 sumeyyeuzuun_ 1 yaşından beri kendi odası ve yatağında uyuyor, oda takımı aldım duvar kağıdı oyuncakları burası senin odan bu oda babanla bizim odamız annecim dedim, maşallah o günden beri hep odasında yatıyor ideal yaş 1 bence şuan 2.5 yaşında
Zeynepp054 sumeyyeuzuun_ Bizde aynıyız 2 yaşına girecek kızım ve asla beşiğinde yatmıyor gece yanımda yatmak istiyor. Nasıl ayırcam bilmiyorum zaten ayırırsam direk odasını ayırmak istiyorum aşırı inatçı gece bensiz nasıl uyur bilmiyorum
merrv26 sumeyyeuzuun_ vallla yataktan ayırmak mesele değilde gece uyanıp geliyor korkuyorum diyor yapcak bişey bulunmuyo malesef zorla uyuda diyemiyorum çocuğa çok sıkıntılı bi durum
sumeyyeuzuun_ Aselinannesi0655 Alan daralıyor ve uyku sırasında bölünmeler oluyor bir de emzirmeye devam ediyorum. İleride daha zor olmaz mı?
Aselinannesi0655 sumeyyeuzuun_ bende banası yüzünden ayırmak zorunda kalmıştım. Eşim bebek uyanacak diye asla uyuyamıyordu. Öksürük hapşırık hiç birisini yapamıyordu. Sürekli bogazında gıcık var gibi öksürür eşim . İkisini birden odasını ayırasım vardı aslında 😀. Kızıö zaten geceleri asla uyumazdı uyku egitimi alırken danışman odasını da ayıralıö herkes rahat etsin dedi. Aynı eğitmen ablama da egitim verdi ama ablam oda ayırmayı tercih etmedi 3 yaş olacak hala aynı odada. Anne ve bebege baglı bi durum bu aslında
Aselinannesi0655 Asyaveannesi04 kızınızın ismi asya mı. Karakter olarak nasıl acaba . Asya isim analizi gibi düşünürsek. Benim ilk kızım asel ikinci kızım Asya asyalar nasıl olur acaba 😍 . 2 aylık daha sağlıkşa büyütelim
Asyaveannesi04 Aselinannesi0655 Evet Asya kızımın ismi, maşallah diyeyim öncelikle kızım uslu bir bebekti beni hiç üzmedi yemek yemesinde, emmesinde, tuvalet eğitiminde gerek kendi kendine oyun kurup oynaması, tek sıkıntı uykuyu çok sevmiyor 😅
Aselinannesi0655 Asyaveannesi04 maşallah ilk kızımda beni üzmedi ama asya kuşum emmede şuan biraz sıkıntı. Uyku içinde egitim almıştık onu uygulicam mecbur 3 aylık henüz
Misbebekkk Aselinannesi0655 benim kızımın İsmi Asya emmek istemedi ek gıda istemedi mama istemedi 11 aylık hala uğraşıyorum 😂 uykuyu sever ama belli olmaz.. Kedileri çok sever hatta hayvanları sever. Cidden çok zekiler ama konuşmaya niyeti pek yok 😂 çok inatcı ama anne baba da inatcı 😂 yerinde bir dkka durmaz ama ilk zamanlar böyle değildi gelişim geriliği olarak doğdu sanırım o yüzden sonradan açıldı bizimki 😂
Asyaveannesi04 Aselinannesi0655 Daha çok küçük annesi asla vazgeçme emzirmekten biz hiç vazgeçmedik 2 yaşına kadar emdi😅🤦🏻♀️
momikaa sumeyyeuzuun_ doğduğu günden beri odasını babası kullanıyor çalışma odası olarak bizde küçük beklesin diyorduk 18 aylık oldu bazen geceleri uyanınca beşiğinden bizim yatağa atlıyor ve bunu akşkanlık haline getirmesinden korkuyorum. Odasını ayırmak istiyorum ama gözümün önünden ayırmak da istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum cidden.
Aselinannesi0655 Asyaveannesi04 çok uğraşıyorum aöa yok asla istemiyo kendini geri atıyor. Asel ilk bebegim de tam tersiydi meme bagımlısı
bediaa106_ Aselinannesi0655 nasıl bi eğitim veriliyor merak ediyorum benim bebeğim çok sık uyanıyor geceleri