Esinzhl 3ünü de 36 bedenken kullandım. Etek bir kaç kez giyildi. çok beğeniyordum ama kilo aldığım için giyemiyorum. İlgilenen olursa gardropstan ilan açacağım 🫶
Esinzhl Divayorgunxx yaa evet çok güzel 36 beden olan kaçırmasın 🤭 aslında etiketinde 38 yazıyor ama kalıbı biraz dar