cnsyldz ya ne güzel yazmışsınız. 6,5 aylık bebeğimle yaklaşık bir aydır taşımakta başlamış bir anne olarak içimi rahatlattınız. Dediğiniz gibi bu süreçte biraz rahat olmak lazım sanırım bebekler de bizim stresimizi hissediyor çünkü :) tadımlara yogurt , kabak, havuç ile başladık tabi kaşıkla verdik. Ama isteksizdi baya, annem biraz zorladı yesin kilo alsın anne sütü yetmez vs diye. Şu an kaşığı görünce agzını kitliyor. Ben de mama sandalyesinde önüne sebze haslayıp tadımlara başladım. Biraz inceliyor, keyfi olursa yiyor. Yeter bu bana ☺️