Kızlar merhaba. Bebeğimi doğduğundan beri aynı doktora götürüyorum ve doktorumun davranışından, ilgi, alakasından aşırı memnunum. Çok temkinli bir doktor kendisi. Örneğin bebeğim hasta olduğunda asla ama asla antibiyotik ilaç vs vermez mesela(ateş gibi durumlarda ayrı). Doğal yollarda geçirmeye çalışır, hava verin vs der. Yani demem şu ki doktoruma çok güveniyorum kendisinin özel bir kliniği var ve hastası da çok fazla zaten tanınmış bilinmiş biri. Benim bebeğim kolik bir bebekti ve şu an 11.5 aylık olmasına Rağmen uyku nedir biz bilmiyorduk ve bunun normal olduğunu düşünerek doktoruma hiç bu konudan bahsetmemiş. En son artık dedim ki bizim uykularımız çok kötü yeri geliyor 5 dakikada 1 10 dakikada 1 kalkıyoruz bunun için yapabileceğimiz bir şey var mı dedim bir takviye olur bir damla olur ama dedim bye bye Damlasını kötü kötü olduğunu biliyorum dedim. Doktorun da bana zaten asla öyle bir şey önermeyeceğini söyledi ama bir alerji ilacı verdi zaditen adı. İlacın içeriğine baktım gerçekten bir çok şeye iyi geliyor öksürük burun akıntısı geniz akıntı vs vs. Benim kız da zaten istisnasız her ay hasta olur öksürük hapşırık akıntı tutar yani. Sana bu damlaya vereceğim dedi gece uyuttuğun saatten yarım saat önce sekiz damla ver dedi bebeğim 9.5 kilo bu arada. Ama ben sekiz değil 4 damla falan veriyorum ve sahiden de uyuyor. Uyku için bu ilacı kullanan oldu mu acaba acaba onu sormak istiyorum size?