2 aylık bebeğim çok öksürüyor, hırıltısi da var.Doktor biraz daha ilerlerse yatış verecem dedi.Kucuk olduğu için ilaç kullanılmazmiş.Dogru dürüst emdiği de yok.Lutfen yardım edin ne yapabilirim,ne yapsam hafifletirim su lanet öksürüğü,evimiz zemin kat ve soğuk 😔