gocebebirbayan Kızlar şampuandan önce mi sonra mı? Saç kremi mi ne bu tam olarak? Bir daha saç kremi almamız lazım mı bunun yanında?
LadyGaddar gocebebirbayan Bu şampuan sonra sac kremi sıralama böyle Ben bunun kırmızı serisini kullandım pek etkisini göremedim
gocebebirbayan LadyGaddar ben de yine elseve in mor olanını kullanıyordum bir de bunu denemek istedim. Normalde onda (mor elseve) şampuan, saç kremi, maske ; duş sonrası ise nemlemdirici durulanmayan saç kremi kullanıyordum. Şimdi bunun saç kremi var mı almak gerekiyor mu bilemedim. Burda yok online dan aldım ama krem yoktu
LadyGaddar gocebebirbayan Trendyoldan bak set halinde var ben sana foto atayım istersen tek tekte alabilirsin tabi Birde saç maskeleri var büyük kutu Ben hep elseve kullanıyorum her çeşidini denedim diyebilirim Bence en güzeli gold seri olanlar
gocebebirbayan LadyGaddar aa tamam canım teşekkür ederim. Gold serisi dediğin hangisi elseve in? Bir de benim saçlarım boyadan yıpranmış biraz😔 Aa tamam baktım şimdi. Ben işte o gold serisinin duş sonrası saç kremini kullanıyorum, düzleştirince de bakım yağını 🥰
gocebebirbayan LadyGaddar aslında dediğim gibi sülfatsız seti sipariş vermiştim , geldi kargo fakat mini minnacıkmış. Bende onu 4 yaşındaki kızım için kullanmaya karar verdim. Kendim için de elimdeki mor seri bitince sarı serisini alır denerim canım teşekkür ederim 😇