baharmihra Bende arayıştayım alsancakta bir prof var muayenesi 4 bin ₺ miş, önce şehir hastanesinde gösterip mütmain olmazsam ona gideceğim. Laktoz inteloransı ve reflü için gideceğiz sizin neydi sıkıntı?