gulsahh123 1 senedir sigortasızım işe baslıcam hamile oldugumu ögrendim dogum parası filan yararlanabilir miyim
gulsahh123 gulsahh123 geriye dönük 1 yıldır sigortam yok ama bu hafta sigortam başlayacak önceki 90 gun denilince bende o bir yışa bakıldıgını düşündüm
skkdkdr Aktıf çalışıyorken yasal dogum ızınıne çıkıp en az 90 gün olması lazım Suan ıs başlarsan 90 günü tamamlayıp yasal ıznine çıkıp alablırsın