HE-SEN-COK-BILIYON 8 aylık bebeğim için alacağım kızlar daha önce nuk aldım ama aşırı akıtıyor başka önerisi olan var mı
beyzzsenturkk_ HE-SEN-COK-BILIYON mamajoo kullanıyorum yeniden aynısından alıcam yaklaşık 1 sene oluyor cok aşırı sağlam akıtmıyor kızım kaç kere merdivenden arabadan dağdan taştan fırlattı 🧿🧿🧿
efnanveannesi35 HE-SEN-COK-BILIYON wer baby nin akıtmaz alıştırma bardağını kullanıyorum 8.aydan beri 2 ay oldu bi sorun yaşamadık hem uygun hem kaliteli biz memnunuz
HE-SEN-COK-BILIYON BENOYLEUYGUNGORDUMM beyzzsenturkk_ Derya0655 efnanveannesi35 Birbahargunu Enose yorgunumyorgun Tunaveannesi16 teşekkürler kızlar hepinize🤍
yorgunumyorgun HE-SEN-COK-BILIYON Avent aldım çok memnunız akıtma vs yapmıypr kızım da çok güzel su içmrye basladı bu suluğu aldıktan sonra
Tunaveannesi16 HE-SEN-COK-BILIYON mamajoo kullanıyoruz 10 aydır hiç sorun yaşamadık akıtmıyor asla bebeğim hatta ısırıp deliğini büyüttü yine de akıtma yapmadı