Kızım yeni 6 aylık oldu, 5 ay 10 günlükken mama takviyesi yapmaya başlamıştım. Doktor izniyle de aynı zamanda tadımlara başladık ve yoğurt tadımı ile mama verdiğim zaman aynıya denk geliyor. 9 gün kabızlık yaşadı ne yaptıysak verdiysek işe yaramadı en son 9. Gün zar zor kına kıvamında yaptı. Sonra 3 gün tekrar yapamadı zar zor yaptı sonra yine bi 3 gün kadsr yapamadı sonra zor yaptı. Doktor bir sorun olmadığını söylüyor değerleri iyi makatta çatlak yok kakası katı değil. Belki içte çatlak vardır diye fito krem verdi ama kızım da müsade etmiyor ki düzenli kullanayım.. aptamil 1 kullanıyorduk acaba mama mı yaptı ek gıdaya başladığımız için mi oldu.. anlayamadım ama eskiden iki bezinden birinde kaka olan bebeğim artık acı çekerek üç dört günde zor yapıyor
Kabız yapmayan bir mama var mı acaba bildiğiniz yoksa bebeğe göre mi değişiyor bu durum? Marka önerilerine açığım teşekkürler