Kızlar kızım 16 aylık kabızlık sonrası kaka tutmaya başladı ne yedirsem aşamıyoruz. 5 gün yapmadı lavman yapmak zorunda kaldım öyle yaptı. Zeyinyağı hindistan cevizi yağı probiyotik kayısı püresi ne gelirse aklınıza veriyorum. Ama yok gelince tutuyor. Doktora götürdüm herşeyi yapmışın kendi kendine öğrenecek dedi. Dulcosoft verdi yine yok tutuyor anlatsam anlamıyor daha küçük. Off nası aşabiliriz başına gelen var mı