ilaydaaltann_ 6 eylül de emzirmeyi sonlandirdim çok şişti vs ama 3-4 gğnde şişliği 1 haftada hassasiyeti geçti. Neyse sabah kalktm sol göğüsüm çok ağrıyor iş yapamadım hastaneye akşam gidicem kızımda çok hasta ateşli. Nedir bu şişlik fln yok
lina09 ilaydaaltann_ 4 ay oldu emzirme bıraktım benimde sol gögsüm ağrıyor ama benim kızım sol gögsümü zaten uzun zamandır emiyordu sağ tarafı emdi hep bende korkuyorum arada bıçak saplanıyor gibi oluyo sancı bazen yanıo doktor gitmeye korkuyorum
ilaydaaltann_ lina09 kımıldadıkça hasaasiyeti artıyo brnmde bişey deydke acıyo elimi sğremiylrum kontrol ettim kolyuk altımı vs ama yağ beseine fln denk gelmedi gidemedim gene doktora kızım hasta ama yarın da geçmezse mutlaka gidicem