Zeynepppppp 15 aylık kızım 6. Aydan beri hep çok seçiciydi ve hiç bir şeyi beğenmez yemek istemez önce önüne koyuyorum yer mi diye hep bi umut ama tabağın çeyreğini bile yemiyor atıyor ağlıyor vs. Bazen acıksın diye vermiyorum yine yemiyor. Sonra hepsini ezip oyunla şarkıyla yediriyorum kilosu gayet güzel ama hep zorlamalarımla işte peşinde geziyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Memeye de çok düşkün 20. Ayı bekliyorum 2 ayda azaltarak sütten kesicem zaten keyfine emiyor sütüm yok denecek kadar azaldı umarım ilerde iştahla yerler bizi üzmezler🤲🏻🤲🏻