birbebekannesi46 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık ve 2 gündür uykusundan uyanarak ağlıyor ama susturamıyorum zor susuyor oynatmaya çalışıyorum vs hiç bir işe yaramıyor resmen yırtınıyor acaba neden olabilir
birbebekannesi46 karelisko yok hayır çok şükür gece sadece mamaya kalkıyoruz ama dün uyurken sürekli inledi eee eee demeye başladı uyku halinde