Kızlar bebeğim 4.5 aylık, normalde 2-3 saatte bir emerken son günlerde bazen 1 saati bile bulmuyor sürekli emmek istiyor. Gece de uykuya hem çok zor dalıyor hem de sürekli bağırarak saat başı kalkıyor. Normalde gece 2 defa kalkan bebeğim sürekli bağırıp uyanmaya başladı. Diş olduğunu düşünüyorum, ne kadar sürer bu durum?