yzey Roborock marka robotum var ama sürekli telefonda çevrimdışı oluyor ben kuruyorum cevrimici oluyor sonra bakıyorum yine aynı şekilde çevrimdışı olmuş. Neden olabilir sizce bilgisi olan var mı?