Kızlar anne karnında ki bebekte mide büyüklüğü var . Çok erken haftalarda söylenmiş şu an 37 haftalık . Hala büyük olduğu söyleniyor en fazla mama takviyesi yaparsınız denmiş . Ama bu gibi bir durumda araştırılması gerekiyor bence tanıdığımın doktoru fazla mı rahat ? Normal mi bu ? Başına gelen bilen var mı ?