Merhaba herkese bebeğiim 5 ay 11 günlük yok huyu herşeyi değişti hiç bi yerde durmuyor ağlıyor mama istemiyor uykuya dalamıyor sürekli yerde sürünerek her yere gidiyor kalkmak istiyor mızmız gece uykusu bi değişik yanından ayrıldıığım an ağlıyor 2 hafta önce alttan iki diş çıktı şimdi acaba üsttekiler mi geliyor diyorum aşırı yorgunum uykusuz mutsuz ağliyorum biraz sus diye bağırdım sonra vicdan yaptım ağladım kötü anne miyim diyorum tükenmişlik sendromuna girdim galiba evde yemek bile yiyemiyorum artık napcam bilmiyorum benim gibi olan var mı kızlar nasıl geçecek bugünler 🤦♀️