Bebeğim 1 yaşında ,bazen emerek uyuyor ve bu durum benim hoşuma gidiyor kucağımda öyle uyuyakalması🥹 ama instagramda falan görüyorum emzirerek uyutmayın diye yanlış mı yapıyorum sizce uyutmamam mı lazım? Şuanda hasta ya da diş ağrısı yoksa gece sık kalkmıyor emmek için.