lucifermorningstar Selam kızlar 9.5 aylık kızım sallanmayı çok seviyor eve salıncak alacağım ama hangisini alacağımı bilemedim. Tavsiye ve önerilerinize ihtiyacım var. Benim düşündüğüm aşağıda Sizce kullanışlı mı?
Ygtoglm-- lucifermorningstar ay bunu ben 1 sene kullandım oğlum iiçinde uyuyadakalıyordu iyi oluyordu çok güzel bunlar tavana kanca yaptırmıştık o şekilde kullanmıştı
aselkus09 lucifermorningstar bende vr kizim cok egleniyor hem uzun yillar kullanablir. Kisin parka cikartamadiginda falan cok iyi olur😊
tinna lucifermorningstar asla güvenli değil çocuk öne doğru eğildiği. Düşüyor biraz büyüdüğünde asılan yer önemli tavansa zamanla düşüyor almayın bence .
lucifermorningstar uykusuzanne__ Bende bir kaç tane baktım ama en içime sinen bu oldu e bebekten. Acaba başka kullananlar var mı bu kullanışlı mıdır diye merak ettim
BalBocugum lucifermorningstar şubat indiriminde almıştık kızıma, severek kullanıyor. Sallanmayı seven bir bebekse baya oyalıyor. Bazen uyuyordu hatta.
Meri-Mel lucifermorningstar Hiç korkmayın aynısı var bizde yanlız kızım zayıf hani yük olarak diyorsanız 10 kg
BalBocugum lucifermorningstar bence gayet güvenli ürün. Benim kızım şuan 2.5 yaşında zayıf bir bebek. Ama arkadaşımın oğlu da çok sallanıyor geldiğinde 16 kilo hiç sorun yaşamadık.
aselkus09 lucifermorningstar cnm onlar sana malzeme gonderiyor ya vida fln. Ben onlarla degilde kayinpederm kendi daha saglam malzemelerle monte etti. One dogru gelsede dusmez cunku onunde kemeri var bagliyosun icin rahat etsin
lucifermorningstar Meri-Mel Çok teşekkür ederim 25 kg a kadar yük kapasitesi diyor zaten benim kızımda daha 9.5 aylık tartar yani güvenlik açısından nasıl diye merak etmistim bi annemiz hiç güvenli değil yazmısta korktum biraz
Usnac1995 lucifermorningstar Bende yazmak istedim, kullanmadım ama bencede bebek öne doğru eğildiğinde düşer gibi geldi bana.
lucifermorningstar Usnac1995 Allah korusun ya ben yanında ayrılmam çok fazla da öne doğru eğildiğinde düşme ihtimali çok yüksekse duruma göre bakacağım
lucifermorningstar BalBocugum Teşekkür ederim öne doğru eğildiğine düşer yazmıs bazı annelerimiz öyle bir durum oluyor mu