Çok geçmiş olsun biz çok ağır atlattık vücudunda çok azdı ama ağzının içi ve ağız çevresinde çok yoğundu asla hiçbirşey yemedi resmen aç geziyordu ateşi de çıktı benim oğlumun doktor bu hastalığın bir ilacı olmadığını söyledi ağzındaki yaralar için sprey verdi ağzının kenarları için krem vermedi ben anne sütü sürdüm . Birde bağışıklığını yüksek tutalım diye takviyeler verdi sürekli ağlıyordu geceleri asla uyumuyordu rabbim şifa versin yardım etsin