Merhaba, kızım 14 aylık. Uykuya dalmakta çok sorun yaşıyor. Memede uyuyor, 2-3 saat kadar memede uyumaya çalışıyor. Bazen kucağımda bazen ayağımda sallamak istiyorum fakat çok ağlıyor, meme istiyor yine. Uyku rutini vs. Hepsini yapıyorum ama işe yaramıyor sanırım. Sizlerde de böyle bir sorun var mı ? Çalışıyorum ve eve gelip oyun yemek uyku derken benim için gece 11-12 lerde başlıyor, çok yoruldum artık :((