Kupeklergiremez Merhaba bebeğim 41 günlük ve gece ağlıyor acaba aç kalıyor sütüm yetmiyor diye düşünüyorum aranızda aynı durumu yaşayanlar var mı ve hip mama kullanan memnun kalan var mı?
ftmalparslan Kupeklergiremez bende hipp kullanıyorum gaz sorunu için Aptamil sma vs denedim en son hipp organik combiotic de kaldım en iyi o geldi bize gazı azalttı bebeğimde seviyor 2 ayı geçti başlayalı devam ediyoruz
leyla3838 Bende aynı dertten muzdaribim.Atak haftasi mi aç mi biliyorum uyumuyor.Sütümü sağiyorum ama yetmiyor diye aptamil de veriyorum değiştirsem mi diye düşünüyorum mama önerisi istiyorum
aydint 25 günlüğüz bizde, hipp combiotik 1 kullanıyoruz, 60 ml memenin yanına takviye oluyo, doğduktan sonradan kilo kaybı yaşadık sarılık atlattık o zamanlar sütümün yetmediğini anlayamadım maalesef, şimdi daha iyi kilosu normale döndü mamadan memnunuz
aaslanbeyy Kupeklergiremez bizde gaz sorunu yapmadı ama bebekten bebeğe göre değişir isterseniz deneyin derim Sma ve hip önermişti hastaneniz önce sma kullandım sonra hipe geçtim 2 buçuk aylık