Kızım 2buçuk aylık sürekli meme de uyumak istiyor. Bu durumdan dolayı yanımda yatırıyorum artık. Beşiğine bırakınca uyanıyor. Elleriyle kendini uyandırıyor, kundak hiç yaptırmadı. Emzik avent aldık ama onuda çok çok nadir zamanlar da emiyor kesinlkle emzikle uykuya daldıramıyorum. Sizler emziğe nasıl alıştırdınız ?