Hanımlar, fikrini almak istiyorum. Bebegimize bir büyük numara bez takıyoruz geceleri. Ama yüzüstü yattığı icin hep çiş karın tarafindan çıkıyor. Neredeyse hergun tulumunu yıkıyoruz. Acaba baska alternatif ne yapılabilir. Külot bez mi kullansak dedik ama onda ayni olmaz mi?